Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, εάν τα προϊόντα που αγοράσατε αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά ο έμπορος οφείλει να τα επισκευάσει, να τα αντικαταστήσει, να μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας. Αν αγοράσατε προϊόν έχετε επίσης το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία.
Ο otzakas.gr δεν ευθύνεται για προϊόντα που διαθέτει στους πελάτες του τα οποία μπορούν να χαρακτηριστούν ως ελαττωματικά (σπασμένα, φθαρμένα κ.λπ.), κακής ποιότητας ή που δεν πληρούν τις προδιαγραφές που αναφέρονται στην περιγραφή τους. Όλα τα προϊόντα παραλαμβάνονται από τους προμηθευτές συσκευασμένα.
Σε κάθε περίπτωση όμως διατηρείτε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση – επισκευή τους σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες είτε πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή είτε παραλάβετε προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας.
Για τον προσδιορισμό του ελαττώματος του προϊόντος θα πρέπει αυτό να ελεγχθεί από το τεχνικό τμήμα του κεντρικού αντιπροσώπου Ελλάδος της κατασκευάστριας εταιρείας ή το εργοστάσιο κατασκευής. Σε καμία περίπτωση δεν θα γίνονται δεκτά πορίσματα ελαττωμάτων από οποιοδήποτε τεχνικό συνεργείο ή τεχνικό ή άλλο μη εξουσιοδοτημένο όργανο πέρα από τον ίδιο τον κατασκευαστή ή εξουσιοδοτημένο όργανο του. Επίσης για την αποδοχή του προϊόντος προς αντικατάσταση από τον εισαγωγέα, το προϊόν δεν πρέπει να έχει υποστεί αντικανονική χρήση ή να φέρει σημάδια κακής μεταχείρισης (γρατσουνιές, χτυπήματα, σπασίματα, υγρασία, σημάδια οξείδωσης, στρεβλώσεις κ.ά.) ή να μην έχει συντηρηθεί. Δεν αναγνωρίζονται οι βλάβες στα ηλεκτρονικά μέρη σε περιπτώσεις πτώσεις τάσης ή λάθος συνδεσμολογίας. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί πλήρες. Επίσης η συσκευασία θα πρέπει να είναι πλήρης και σε άριστη κατάσταση (όπως ακριβώς αγοράστηκε) και να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη ταμειακής – παραστατικό αγοράς ή δελτίο εγγύησης προϊόντος.
Ο αγοραστής θα πρέπει να δηλώσει το πρόβλημα του προϊόντος (μέσω email ή τηλεφωνικά) εντός (2) δύο ημερών από την παραλαβή του και να το αποστείλει στην εταιρεία εντός (10) δέκα ημερών. Ο otzakas.gr υποχρεούται να αντικαταστήσει (και όχι να επιστρέψει το χρηματικό ποσόν της αξίας) το προϊόν με άλλο ίδιο – μη ελαττωματικό εντός (2) μηνών. Μετά την παρέλευση του πιο πάνω διαστήματος εάν ο πελάτης δεν έχει παραλάβει το σωστό προϊόν έχει το δικαίωμα να απαιτήσει τα χρήματά του πίσω τα οποία ο otzakas.gr υποχρεούται να του καταβάλει εντός (15) ημερών από την απαίτηση.
Τα έξοδα επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων και αντικατάστασής τους επιβαρύνουν τον otzakas.gr (συνολικά από και προς πελάτη και κατασκευαστή). Σε περίπτωση όμως που το προϊόν δεν παρουσιάζει κάποια δυσλειτουργία σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή τα συνολικά έξοδα μεταφοράς αμφίδρομα (παραλαβής και αποστολής τόσο από και προς την αντιπροσωπεία όσο και από και προς τον otzakas.gr) επιβαρύνουν τον πελάτη.